Již řadu let jsme jednou z nejúspěšnějších direct marketingových agentur na českém trhu. Našim klientům přinášíme optimální strategická i kreativní řešení pro navázání vztahu s jejich zákazníky, budování jejich značek a naplňování obchodních cílů. Pracujeme tak, aby naši klienti byli spokojeni a abychom my mohli být hrdí na to, jakou práci pro ně děláme.

Jsme OgilvyOne.


Aktuálně

Strategickému plannerovi se často říká „levá hemisféra kreativního mozku“. Jeho hlavním úkolem je pochopit zákazníka, najít důležitá fakta a vhledy do jeho chování a následně vytvořit strategii, která pomůže kreativnímu týmu vytvořit komunikační kampaň, jež bude nejen krativní, ale i efektivní. Planneři často využívají marketingový výzkum, kombinují poznatky z psychologie, sociologie či ekonomie a sledují trendy a novinky. Strategický planner je pojítkem mezi kreativci, account manažery a klienty, je to klíčová součást každé úspěšné komunikační aktivity. Více čtěte zde.

Připravili jsme pro Vás přehled novinek z OgilvyOne. Dozvíte se, jaké projekty připravujeme pro CzechTourism, ČEZ, Gambrinus nebo O2. Představíme Vám rovněž naše nové spolupracovníky a kreativitu, která bodovala v soutěži Český Direkt. Čtěte zde.

Začátek roku 2013 přinesl do OgilvyOne řadu změn, o které se s vámi chceme v aktuálním vydání našeho newsletteru podělit. S novým rokem přišli noví kolegové, přišla další vítězství v tendrech a s nimi i noví zajímaví klienti. Chcete vědět víc? Přečtěte si náš newsletter!

Kampaň Daruj správně, kterou agentura OgilvyOne v loňském roce připravila pro Fórum dárců, získala po zlatu z PIAF a Českého direktu a stříbru z Louskáčka další ocenění. A to hned tři najednou. V soutěži IMC Awards 2012 získala v kategoriích Small budget campaign, Event marketing a Cause, Charityj/Non-profit Marketing 2x stříbro a jeden bronz.

Na začátku září spustilo O2 nový věrnostní program Extra výhody: Svět výhod a zážitků pro všechny zákazníky – www.o2extravyhody.cz. Na přípravě partner managementu programu O2 dlouhodobě spolupracuje s pražskou OgilvyOne, která připravila také kreativní návrhy POS materiálů.

Český trh teprve začíná rozpoznávat obchodní příležitosti pohlcující sociálně mediální komunikace. Pražskou pobočku Ogilvy jsem navštívil, abych se podělil o to, jak se na sociální média díváme v USA, a ukázal case studies, jak jsme zkrotili sociální kanály a pro naše klienty vytvořili úspěšné kampaně.

V článku bych rád nastínil, jak se v Americe díváme na význam sociálních médií a jak je tento společný přístup využíván v práci všech specialistů social@Ogilvy.

Již více než 3 roky se společnost IBM věnuje celosvětovému konceptu Smarter Planet, jehož cílem je využít moderní informační technologie a znalosti způsobem, který umožní řešit úkoly efektivněji. Prostřednictvím chytřejších řešení se nyní mohou „dělat věci jinak než doposud“, a to nejen v oblasti IT, ale také např. ve zdravotnictví, energetice či ve městech.

Léto je obdobím hojnosti a pohody. Stromy se prohýbají pod záplavou dozrávajícího ovoce a my si po celoročním snažení obvykle můžeme užít i volných dnů, kdy s časem naložíme podle svého a dopřejeme si zážitky, které se během pracovního roku prostě nedají stihnout. Pro OgilvyOne bylo letos ovšem obdobím hojnosti i jaro, které nám přineslo řadu ocenění za naši práci v oblasti direct marketingu. Přečtěte si, kde všude jsme sklízeli a do nadcházejícího léta vám přejeme, ať je stejně úspěšné jako to naše jaro.

Brazil is now in fashion. We are not a future promise but a present opportunity, and one of the greatest challenges we have is creating a qualified workforce. Access to education has always been an issue in Brazil and to graduate from a higher education course has been a constant challenge due to social and economic problems.

With the recent economic growth, we identified an equivalent growth in the educational market. New schools are emerging, offering the dream of a university education at affordable prices for the up and coming consumer. It is a great opportunity for a vast number of the population that for the first time can achieve a university degree. In 2010, 31 million Brazilians climbed up in social class.

Letošní ročník soutěže Český Direkt byl ve znamení Ogilvy Praha, která se stala nejúspěšnější agenturou letošního ročníku soutěže!
Smyslem soutěže není hodnotit pouze nápaditost a kreativitu jednotlivých řešení, ale i jejich napojení na strategii značek, které rozvíjejí, a samozřejmě i jejich dopad na výkony a růst těchto značek.
OgilvyOne získala zlato v kategorii přímá B2B komunikace s kampaní CEO study pro klienta IBM.
OgilvyInteractive bodovala v kategorii Event a field marketing a získala zlato s kampaní Daruj správně pro Fórum dárců. Zároveň jí patří bronzová příčka s kampaní Vrácený balík pro DPD.
Ogilvy Praha se pyšní dalšími deseti oceněnými kampaněmi a pěti nominacemi na shortlistu. Přehled všech oceněných kampaní najdete na www.ceskydirekt.cz.

Čas utíká velmi rychle a nechce se tomu ani věřit, že už je tu čas na další novinky z OgilvyOne a OgilvyInteractive. Jaro je tady a s ním nejen první hřejivé sluneční paprsky, ale také nová energie a chuť tvořit. Nechte se tedy inspirovat projekty, které jsme během posledních týdnů realizovali. Více o nich se dočtete v našem newsletteru, ke stažení zde.

Počátkem roku agentura OgilvyOne uspěla ve výběrovém řízení společnosti Telefónica Czech republic, a.s., a rozšířila tak svoji dlouholetou spolupráci s tímto klientem. Od února 2012 se OgilvyOne stala smluvním partnerem společnosti, který bude efektivně řídit, realizovat a vyhodnocovat současné i nové marketingové kampaně pro rezidentní zákazníky v roce 2012. Cílem projektu je vytvořit strategický rámec na základě potřeby komunikace, preference a hodnoty zákazníka a obchodních cílů, který zajistí dlouhodobou úspěšnost jednotlivých kampaní.

Konec roku 2011 přinesl do naší agentury změny a dobré zprávy. Kromě interního pohybu jsme zaznamenali externí úspěšný posun. Vyhráli jsme několik důležitých tendrů, a tím získali cenné klienty. Nově nabraný směr je pro nás přínosem. Více o něm se dočtete v našem newsletteru, ke stažení zde.

Ve dvoukolovém výběrovém řízení společnosti Telefónica Czech Republic, a.s., které se konalo na sklonku roku 2011, uspěla agentura OgilvyOne ČR. Tendr se týkal BTL aktivit pro značku O2, a to na příští dva roky – tedy roky 2012 a 2013. OgilvyOne tak obhájila svoji pozici v rámci tohoto klienta již počtvrté v řadě.

Ve výběrovém řízení společností Zentiva a Sanofi pro segment „ Chřipka a nachlazení“ zvítězila pražská OgilvyOne. Tendr, který se týkal dlouhodobé spolupráce při vývoji strategie a kreativního řešení, vyhlásila pařížská centrála firmy Sanofi. OgilvyOne ČR se bude starat o tento segment nejen v České republice, ale také na Slovensku, v Rumunsku, Maďarsku, Chorvatsku, Srbsku a případně v dalších zemích regionu střední a východní Evropy.

Agentura OgilvyOne připravila spolu s Nadačním fondem OZP kampaň pro značku „Práce postižených“. Komunikační kampaní chtěly obě strany upozornit na problematiku zaměstnávání osob zdravotně postižených nebo zdravotně znevýhodněných v ČR. Existuje jedno velké klišé, že osoby zdravotně postižené nejsou schopny odvádět plnohodnotnou práci jako zdraví lidé. Jádro kampaně spočívalo v on-line soutěži o nejlepší fotku výsledku odfláknuté práce „zdravých„ lidí tak, jak se s ní v běžném životě často setkáváme. Kampaň byla založena na myšlence, že dobře odvedená práce nespočívá v tom, jestli je člověk zdravý nebo postižený, ale v tom jak kvalitně je provedená. Kampaň měla upozornit na to, že OZP pracují stejně kvalitně a odpovědně jako zdraví lidé.

77 - Konto bariéry Alfa British Airways Cisco Coca cola ČSOB DHL IBM Kimberly-Clark O2 RWE Sanofi SAP Zentiva