Novinky

Přečtěte si, co nového nás potkalo, co se nám líbí, nebo si myslíme, že by vás mohlo zajímat.

  • Behance Portfolio Review@Ogilvy Vol. 2

    28. 4. 2016

    Přijďte nám posprejovat zdi, blýsknout se portfolkem a pokecat si s patnáctiletou holkou, která tak trochu kreslí monstra pro Hollywood…

  • OgilvyOne vstupuje do letošního roku s novým vedením

    6. 1. 2016

    Managing Directorem OgilvyOne se od ledna stává Martin Lauer. Na pozici Associate Creative Director zároveň nastupuje Marek Linhart, jehož jmenováním vznikne silný pool tří kreativních ředitelů skupiny Ogilvy. Martin Lauer má za sebou působivou kariéru v marketingu a reklamě, v minulosti mimo jiné…

    Více
  • Kreativní mozky pod jednou střechou

    19. 10. 2015

    Šanci představit v rámci wokshopu své práce z oblasti digitální a vizuální produkce, získat zpětnou vazbu od hvězd českého designu a vyslechnout si krátké přednášky hostujících budou mít účastníci Behance Portfolio Review . O své zkušenosti se s přítomnými podělí mistři v oboru. Pozvání přijal…

    Více
  • Ocenění v soutěži Český direkt & promo

    10. 6. 2015

    Agentura Ogilvy One opět bodovala v soutěži Český direkt & promo, kterou pořádá Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu. V tradiční kategorii Přímá B2B komunikace jsme získali bronz za práci pro IBM. Koncept i výsledky direkt mailu jasně ukazují, že propojení starých postupů …

    Více
  • Naši planneři na konferenci PIAF 2015

    20. 5. 2015

    V úterý 26. 5. 2015 můžete navštívit workshop našich plannerů na mezinárodní konferenci Piaf, který se bude věnovat využití behaviorální vědy v marketingové komunikaci. Workshop pod názvem „Behavioral science: Your best new friend?“ začíná v 11. hodin. Vše o konferenci najdete na www.piaf.cz.

    Více
  • OgilvyOne vyhrálo bronz na ADC awards za Lybar

    4. 5. 2015

    Agentura připravila redesign brandu vlasové kosmetiky Lybar v rámci nové řady Promiss určené mladým ženám a dívkám. Ocenění však nezískala jenom agentura, úspěch slaví i samotný produkt. Značka Lybar působí na českém trhu již více než padesát let. Zatímco od šedesátých do devadesátých let neměla…

    Více
  • Nová studie #OGILVYCHANGE potvrzuje teorii přelomového věku

    3. 5. 2015

    Ogilvy ve spolupráci s RunTour realizovala případovou studii vycházející ze sociologické teorie amerických profesorů Altera a Hershfielda. Podle ní mají lidé v přelomovém věku 19, 29 a každých dalších deseti let tendenci dělat zásadní životní změny – najít si milenku, nebo třeba začít běhat maraton…

    Více
  • K vítězství v Ogilvy Akademii přispěli lidé z týmu OgilvyOne

    2. 5. 2015

    Rok přednášek a seminářů v rámci vnitřního školení a 360 ° tréninku marketingových dovedností Ogilvy Akademie vrcholí každoročně závěrečnými prezentacemi absolventů. Je nám ctí oznámit, že členy vítězného týmu jsou lidé z týmu OgilvyOne – Jakub Cabejšek, Honza Bažant a Radka Šubířová. Gratulujeme…

    Více