Zajištění „partner managementu“ pro věrnostní program Šťáva

  • Klient: ČEZ
  • Média:
  • Realizace: 2015
Zajištění „partner managementu“ pro věrnostní program Šťáva

Marketingová výzva

Úkolem OgilvyOne bylo najít vhodné partnery pro věrnostní program skupiny ČEZ Šťáva, zaměřený na volnočasové aktivity pro celou rodinu. Program by měl nabízet v každém kraji minimálně 20 partnerů, změřených na danou kategorii, u kterých mohou členové programu získat výhodu. Hlavní výzvou projektu bylo získat tak velký počet partnerských společností působících ve vybrané kategorii volnočasových aktivit a rodinných zábav

Naše řešení

OgilvyOne zajistil kompletní partner management pro Šťávu a precizně zařídil fungování celého programu. Navíc byl náš tým schopný zajistit celý proces tak, aby se partneři obměňovali v závislosti na sezonnosti aktivit. V rámci programu mohou zákazníci také najít mnoho dalších tipů na zajímavé akce, které se konají jejich okolí.

Výsledek

  • 300 Více než 300 partnerů, každý měsíc nové a akční nabídky
  • 100000 Více než 100 000 registrovaných v průběhu 10 měsíců
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem „Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy One, a.s.“, ke stažení zde.