Věrnostní program jako nástroj pro rozvoj českého turismu

  • Klient: CzechTourism
  • Média:
  • Realizace: 2015
Věrnostní program jako nástroj pro rozvoj českého turismu

Marketingová výzva

Pro Českou centrálu cestovního ruchu (CzechTourism) jsme měli navrhnout způsob, jak podpořit  zájem o trávení volného času a dovolené v tuzemsku. Kritériem úspěchů bylo získat příslušný počet partnerů ve všech 17 regionech.

Naše řešení

Náš koncept spočíval ve vytvoření online věrnostního programu, v jehož rámci uživatelé by mohli vybírat z nabídky výletů a volnočasových aktivit. Hlavní častí programu byl webový portál www.klubkudyznudy.cz. Aby mohl člen programu čerpat nabídky, musel se pouze zaregistrovat a následně vybírat a stahovat nabídky a uplatňovat kupony Klubu. 

Tým OgilvyOne byl zodpovědný za partner management, v rámci kterého byly nabízeny výlety a outdoorové aktivity napříč celou Českou republikou. Součástí projektu byl také vývoj webových stránek a vytvoření příslušné databáze, která sloužila podporou pro direct marketingové aktivity a nejlepší nabídky pro účastníky programu. Klub Kudyznudy byl součástí integrované komunikační kampaně. Klíčem k úspěchu byla tedy úzká spolupráce s dalšími týmy v rámci skupiny Ogilvy.

Výsledek

  • 7000 Více než 7 000 účastníků během 6 měsíců běhu programu
  • 17 Více než 350 partnerů v 17 regionech
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem „Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy One, a.s.“, ke stažení zde.