Reklama, která běžela

  • Klient: InterSport
  • Média: on-line aplikace, microsite
  • Realizace: 2015
Reklama, která běžela

Marketingová výzva

Propagovat zahájení běžecké sezóny s téměř nulovým rozpočtem. Motivovat běžce, aby používali jakoukoli sportovní aplikaci a vyběhali tvar loga Intersport (IS) za slevu na běžecké vybavení. Intersport potřeboval dostat zákazníky do svých obchodů a propagovat novou kolekci bot na běhání.

Naše řešení

Bohužel má tento obchodník různé prodejny a cílové skupiny, kvůli čemuž na tuto kampaň nebylo příliš finančních prostředků. Cílovou skupinou byli profesionální i příležitostní běžci. Našim cílem bylo zvýšit návštěvnost oddělení s běžeckými potřebami v obchodech Intersport.

Výzva tedy zněla: použijte jakoukoli sportovní aplikaci, sdílejte vaši trasu ve tvaru loga Intersport (IS) a získejte slevu na nové běžecké boty. Místo vývoje vlastní aplikace pro běžce jsme se rozhodli využít již existující aplikace! Běžci pouze sdíleli svoji trasu, kterou uběhli ve tvaru loga Intersport (IS), na svých sociálních sítích (Facebook, Twitter atd.) a získali slevu na běžecké vybavení, rovnající se počtu kilomterů, které uběhli. Například: za 15 kilometrů na jeden zátah, získal běžec slevu ve výši 15 %.

Využili jsme naši cílovou skupinu jako médium. Všechny příspěvky, které běžci v rámci kampaně sdíleli na svých facebookových profilech, získali více než 250 000 zhlédnutí a více než 10 000 interakcí. Každý uživatel, který sdílel svoji trasu, získal slíbenou slevu.

Ocenění

  • Creative sales & sales support, 2015
  • Audience engagement, 2015
  • The Principles of the Game, 2015
  • Shortlist, Media, 2015

Fotogalerie

Výsledek

  • 250000 zhlédnutí příspěvků, které běžci v rámci kampaně sdíleli na svých facebookových profilech
  • +22% nárůst prodeje v oddělení běžeckých potřeb
  • +16% nárůst prodeje ve všech odděleních Intersportu.
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem „Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy One, a.s.“, ke stažení zde.