Oživení věrnostního programu v digitálním světě

  • Klient: Aquila
  • Média:
  • Realizace: 2015
Oživení věrnostního programu v digitálním světě

Marketingová výzva

Aquila kolekce je úspěšný věrnostní program z 90. let minulého století. Každý rok zaujal desetitisíce klientů, kteří sbírali hvězdičky z etiket lahví se značkou Aquila. Odměny byly vždy odesílány poštou za příslušný počet nasbíraných hvězdiček z obalu lahví. Jelikož moderní doba vyžaduje inovativnější přístup, klient poptal vymyslet novou, interaktivní formu Kolekce, která by aktivovala cílovou skupinu – rodiče a děti ve věku 6 –12 let.

Naše řešení

Podle mnoha výzkumů členové mladých rodin stráví většinu svého času na Internetu, proto jsme navrhli nový koncept Kolekce formou interaktivního webu. Strategickým rozhodnutím bylo zachování offline části, abychom udrželi současné zákazníky, a vývoj online portálu. Zákazník mohl vstoupit do programu registrací na www.aquilakolekce.cz, kde vkládal kódy z produktů. To znamená, že už nemusel vystřihávat hvězdy z obalů. Kódy se mu přepisovaly na body, které mohl využit pro objednávání odměn, nebo v sekci online her, které cílily na děti. Program byl podpořen soutěžemi o atraktivní ceny.

Kromě kompletního vývoje team OgilvyOne poskytoval i zákaznickou podporu – správu informační linky, řešení dotazů zákazníků a reklamací.

Fotogalerie

Výsledek

  • 10000 Více než 10 000 registrovaných uživatelů v krátkém čase
  • 37000 Více než 37 000 bodů utracených na odměny a hry v průběhu 2 měsíců (pro srovnání: za jednu láhev může zákazník dostat 0,5 až 3 body)
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem „Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy One, a.s.“, ke stažení zde.