Netradiční představení produktu O2 Clean Internet pro veřejnou správu a korporace

  • Klient: Telefónica O2
  • Média: Direct mail
  • Realizace: 2014
Netradiční představení produktu O2 Clean Internet pro veřejnou správu a korporace

Marketingová výzva

Naším úkolem bylo představit novou službu O2 Clean Internet stávajícím a potenciálním zákazníkům O2 z oblasti státní správy a největších firem v ČR. Bezpečnostní balíček O2 Clean Internet nabízí nejen ochranu vnitřní sítě, počítačů a dat před viry, spyware či malware, ale také funkce zvyšující produktivitu zaměstnanců.  Tuto informaci jsme měli předat specifické cílové skupině IT manažerů.

Naše řešení

Rozhodli jsme se pro netradiční formu přímé komunikace. Vytvořili jsme 3D direct mail, který měl podobu počítače, ze kterého na adresáta po otevření vyskočily a zaútočily viry. Tímto netradičním direct mailem jsme si zajistili pozornost adresáta. Zásilka dále obsahovala personalizovaný dopis a produktové brožury a byla doplněna microsite www.clean-internet.cz. Direct mailu předcházel teaser – fiktivní pozdrav viru z nechráněného počítače adresáta.

Fotogalerie

Výsledek

  • 80% oslovených si zapamatovalo kampaň
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem „Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy One, a.s.“, ke stažení zde.