Lybar Promiss - nový produkt, nový packaging

  • Klient: Lybar
  • Média: Design obalu
  • Realizace: 2015
Lybar Promiss - nový produkt, nový packaging

Marketingová výzva

Lybar je součástí našich domácností více než 50 let. Bez reálné konkurence až do 90. let se stal oblíbenou značkou. Ovšem po roce 1989 se situace výrazně změnila a trh zaplavily nové značky vlasové kosmetiky. Řada zákaznic zůstala Lybaru věrná. Ty bohužel přirozeně stárly a našim úkolem bylo představit Lybar nové generaci.

Naše řešení

Místo rebrandingu stávajících produktů jsme se rozhodli pro něco lepšího: pro novou značku péče o vlasy, která by zaujala mladé uživatelky. Z výzkumů a uživatelského testování jsme se dozvěděli, po čem zákaznice touží: sexy designu, moderním složení, pocitu luxusu a rozumné ceně. Vytvořili jsme Lybar Promiss - produkt, který vyniká mezi ostatními svým nadčasovým designem využívajícím černou a bílou a moderní geometrické křivky.

Ocenění

  • Packaging, 2015
  • Consumer goods, 2015
  • Retail/merchandising/in-store marketing, 2015

Fotogalerie

Výsledek

  • +5% V pouhých 8 týdnech vzrostly prodeje celé značky o více než 5 %.
  • +10% Zvýšení prodeje celého portfolia značky a zvýšení celkové ziskové marže o více než 10 %.
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem „Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy One, a.s.“, ke stažení zde.