Launch nové příchutě pomocí hudebního klipu

  • Klient: Gambrinus Ochucený
  • Média:
  • Realizace: 2015
Launch nové příchutě pomocí hudebního klipu

Marketingová výzva

Gambrinus Ochucený byl na trhu prvních mixů až na třetím místě. Naším úkolem bylo vybudovat zájem o novou příchuť Štavnatý grep, zvýšit vnímání kvality a celkově i prodeje celé řady Gambrinus Ochucený. Pro úspěšný launch byla klíčová digitální část kampaně, protože oproti konkurenci GAO nekomunikuje v TV a spoléhá se ryze na svět internet.

Naše řešení

Hlavní výhodou Gambrinusu Ochuceného proti konkurenci je absence umělých přísad a dochucovadel. Proto jsme vytvořili Mocný ovocný gang, jehož členové zosobňují jednotlivé příchutě GAO a bojují za skutečnou chuť ovoce a proti všem náhražkám. Se světem gangsterů je spojený i hudební žánr „gangsta rap“. Společně s agenturou Addict jsme proto pro představení nové příchutě vytvořili interaktivní hudební video Sou freš. Toto video stavějící na virálním úspěchu hudebních videí na YouTube mělo za cíl vytvořit rychle povědomí mezi cílovou skupinou, která na TV moc nekouká, a budovat komunitu fanoušků značky.

Fanoušky značky jsme vtáhli do děje ještě před samotným natočením hudebního klipu. Měsíc před natáčením mohli lidé díky Facebook aplikaci Staň se hvězdou hlasovat o tom, jak mají vybrané scény v klipu vypadat, a dokonce v něm i získat roli. V hlavní roli hudebního videa „Sou freš“ se v dubnu 2013 objevil gang i známá rapperská dvojice Indy&Wich.

Fotogalerie

Výsledek

  • 2013 Šťavnatý grep se stal nejprodávanější příchutí ochucených piv za rok 2013 a značka se dostala na první místo ve vnímání kvality mezi ochucenými pivy.
  • 618000 Video dosáhlo 618 000 zhlédnutí na YouTube a Stream.cz.
  • 24700 Značka zdvojnásobila počet fanoušků na Facebooku na 24 700.
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem „Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy One, a.s.“, ke stažení zde.