Inovativní web pro komunikaci kvality

  • Klient: Gambrinus
  • Média:
  • Realizace: 2015
Inovativní web pro komunikaci kvality

Marketingová výzva

Nejpopulárnější pivní značka v České republice – Gambrinus – dlouhodobě bojuje s vnímáním kvality. Naším zadaním bylo vytvořit nový interaktivní web, který zajímavým způsobem vysvětlí historii Gambrinusu, jak se pivo vaří, a podpoří tak vnímání kvality. Naš tým musel vytvořit nejen atraktivní design, ale i lepší uživatelskou zkušenost.

Naše řešení

Abychom navrhli nejlepší řešení, důkladně jsem zanalyzovali původní web z hlediska přístupnosti hledaných dat, způsobu prezentace, interaktivity a srozumitelnosti.

A následně byl vytvořen nový inovativní web s jednodušším ovládáním a urychleným přístupem ke klíčovým sekcím jako například vyhledávání restaurací či informace o produktech značky. Pomocí unikátního systému na webu jsou sdružovány na jednom místě všechny novinky ze světa Gambrinusu (z Facebooku, webu, tiskových zpráv atd.). Zcela od základu byla představena sekce o výrobě piva a historii značky tak, aby upoutala navštěvníka a vytvořila větší zájem o svět piva.

Výsledek

  • 50% Čas uživatelů webu strávený v produktových sekcích webu vzrostl o 50 %
  • 60% Zkrácení času pro vyhledávání restaurací nabízejících Gambrinus o 60 %
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem „Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy One, a.s.“, ke stažení zde.