Fanliga: dlouhodobý online engagement s konzumenty značky Gambrinus

  • Klient: Gambrinus
  • Média:
  • Realizace: 2015
Fanliga: dlouhodobý online engagement s konzumenty značky Gambrinus

Marketingová výzva

Gambrinus (Plzeňský Prazdroj) je dlouhodobý partner českého fotbalu. Naším úkolem bylo oživit spojení Gambrinusu a českého fotbalu pomocí dlouhodobé online aktivace.

Naše řešení

Každý fotbalový fanoušek ví vždy nejlépe, jak by měl tým hrát. Rozhodli jsme se jim tedy dát možnost to dokázat v praxi a vytvořili Gambrinus Fanligu: první českou online fantasy-football hru, ve které hráč z pozice trenéra sestavuje vlastní tým a na základě výkonu svých hráčů z reálných prvoligových zápasů získává body. Start Fanligy jsme podpořili kampaní v médiích, která fotbaloví fanoušci nejčastěji sledují – sportovní deníky a webové stránky, televizní fotbalové přenosy, YouTube pre-roll videa atd. Díky partnerství s Ringler a Českou televizí jsme komunikaci Fanligy ve spolupráci s agenturou ConceptOne dostali do redakčního obsahu deníku Sport a isport.cz i do samotných přenosů (injektáž, grafika při opakovaných záběrech).

Ocenění

  • Bronz v kategorii Integrovaná kampaň

Výsledek

  • 50000 registrovaných hráčů během 2 měsíců od spuštění
  • 7 minut - průměrná doba návštěvy aplikace
  • 20 milionů CZK - Free media
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem „Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy One, a.s.“, ke stažení zde.