Budování loajality pro zákazníky s předplacenými kartami

  • Klient: Telefónica O2
  • Média:
  • Realizace: 2015
Budování loajality pro zákazníky s předplacenými kartami

Marketingová výzva

O2 nás požádal najít způsob, jak nabídnout přidanou hodnotu pro zákazníky s předplacenými tarify a zlepšit tak vnímání značky z pohledu přidané hodnoty (cena/kvalita). Podmínkou bylo se vyhnout plošnému zlevňování služeb.

Naše řešení

Tým OgilvyOne vytvořil efektivní způsob odměňování, které by vycházelo z chování zákazníků. Odměna za dobití je věrnostní program pro segment předplacených karet. Po dobití kreditu zákazník dostává SMS kód, který slouží jako vstup do světa výhod. Jelikož čerpání výhod je možné po registraci na webových stránkách programu, operátor tak může získávat data o klientech předplacených karet, kteří předtím byli většinou anonymní.

OgilvyOne postavil celý program od začátku. Zajistili jsme zajímavé nabídky od partnerů, navrhli intuitivní webové rozhraní a vytvořili principy fungování programu tak, aby byl co nejvýhodnější pro Telefónicu O2 i její zákazníky. Efektivní věrnostní program by nebyl možný bez analytické podpory. Skrze zapojení našich analytiků jsme vytvářeli relevantní nabídky na základě chování zákazníků.

Výsledek

  • 250% ROI projektu
  • 67% Přibližně 2/3 zákazníků se zúčastnilo Odměny za dobití opakovaně
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem „Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy One, a.s.“, ke stažení zde.