Akvizice nové cílové skupiny Orionu přes Facebook

  • Klient: Nestlé
  • Média:
  • Realizace: 2014
Akvizice nové cílové skupiny Orionu přes Facebook

Marketingová výzva

Požadávkem klienta bylo navrhnout a realizovat kampaň, která by představila nové velikonoční sladkosti značky Orion. Cílem byla maximální aktivace cílové skupiny (primárně ženy v věku 25 – 44 let).

Naše řešení

Rozhodli jsme využít stránku Orion Čokoláda na Facebooku. Ta však měla pouze 98 fanoušků. Na Facebooku jsme vytvořili tematickou velikonoční aplikaci s jednoduchou soutěžení mechanikou. Naše cílová skupina vyhledává právě tyto jednoduché a časově nenáročné aktivity, které umožňují výhru pro celou rodinu. Hráčky si vybíraly sladkosti z velikonoční nabídky, naplňovaly jimi virtuální košík a ihned mohly zjistit, zda jejich košík je vyhrává. Skrz tuto aplikaci jsme představili celé portfolio velikonoční nabídky čokolád Orion.

Výsledek

  • +22402 růst komunity na Facebooku z 98 na 22 500 fanoušků během 2 týdnů
  • 73% fanoušků spadalo do klientem definované cílové skupiny
  • 95% proklikovost (CTR) aplikace
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem „Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy One, a.s.“, ke stažení zde.