Náš přístup

Náš přístup kombinuje analytické uvažování a unikátní kreativní ideje. Takto vytváříme dlouhotrvající a profitabilní vztahy mezi značkami a lidmi.

Jen produkt nestačí

Věříme, že lidé dnes od značek očekávají více, než jen nabídku produktů a služeb. Stejně jako v reálném životě potřebují vztah naplněný porozuměním, vzájemnou důvěrou a respektem.

Naše filozofie

Pomocí dat a jejich analýzy se snažíme pochopit zákazníky, jejich potřeby a očekávání, která vůči značkám měli, mají a budou mít.

Výsledek pak přetvoříme do jedinečných kreativních konceptů, jejichž prostřednictvím vyprávíme příběhy, spouštíme dialog, vybízíme k reakci, a budujeme tak vzájemný vztah.

Právě na pomezí mezi exaktními daty a originální kreativní myšlenkou vzniká customer engagement.

Naše řešení

Direct Marketing

Jsme součástí specializované platformy #ogilvychange

  • BTL komunikace
  • One-to-One a Direct Response komunikace
  • Personalizovaný mailing, e‑mailing, SMS, MMS.
  • Telemarketing a napojení na call centra
  • Door-To-Door (D2D)
  • Lettershop, distribuce
  • Využití behaviorální vědy
Digital Marketing

Jsme součástí globální platformy Mobile@Ogilvy

  • Komplexní digitální projekty
  • Webové stránky, portály, microsite
  • Mobilní marketing
  • On-line výkonnostní marketing
  • Digitální CRM
  • Prototypování a UX testování
  • Konzultace
Social Media Marketing

Jsme součástí globální platformy Social@Ogilvy

  • Content Marketing
  • Social Business řešení
  • Community Management
  • Social Care & Social Shopping
  • Listening & Analytika
Budování loajality
  • Design loajalitních programů
  • Digitalizace loajalitních projektů
  • Partner Management
  • Komunikační, CRM a datová podpora
  • Efektivita loajality
CRM
  • Návrh CRM procesů a nástrojů
  • Lead Management
  • Customer Lifecycles, Lifetime Value Management
  • Retenční a akviziční nabídky
  • Campaign Management, Momenty pravdy
  • Marketingová automizace
Analytika & data
  • Segmentace zákazníků, Momenty pravdy
  • Predikční modely
  • Měření a analýzy
  • Geomarketing
  • Datová hygiena, audit a poradenství
  • Big Data podpora pro CRM
Strategie

Náš přístup spojuje „smysl značky“ a „plán značky“. Smysl formulovaný pomocí nástroje The big IdeaL, definuje širší úlohu, již značka může hrát ve světě. Plán neboli FUSION je pětistupňový proces, který pomáhá zajistit, aby kombinace obchodních i marketingových aktivit fungovala co nejefektivněji a nejkreativněji. Tento přístup používáme při vývoji a inovaci produktů a služeb či akvizičních, development a retenčních strategií.

Behaviorální věda

V rámci expertní skupiny #ogilvychange se jako jediní v ČR zabýváme aplikací poznatků z behaviorální vědy, psychologie a ekonomie do marketingové praxe.

Intregrace & Komunikace

Máme zkušenosti s kreativním vedením i rozvojem značek a integrací komunikace napříč kanály. Jako součást skupiny Ogilvy kombinujeme direct, digital a CRM projekty s tradiční nadlinkovou reklamou, in-store a aktivačními projekty, event marketingem, sponzoringem i public relations.

Špičková kreativita i kvalita

Efektivita i originalita naší práce je pravidelně potvrzována výsledky soutěží kreativity a efektivity na domácí i světové scéně.

Za poslední 4 roky jsme získali ocenění na IMC Awards, Epica Awards, PIAF, EFFIE, Louskáček (ADC Awards), Český direkt & Promo Internet Effectivness Awards, WEBTOP  100

Oceněné projekty
Vztahy mezi lidmi a značkami pomáháme budovat napříč obory. Pro řadu nadnárodních značek sloužíme jako mezinárodní „huby", pomáháme i rozvíjejícím se lokálním firmám.
Od roku 1999 jsme ve spolupráci s řadou českých značek oslovili více než 85 % české populace. Čechům rozumíme.
Stabilní vztahy budujeme i s našimi klienty. Někteří nám důvěřují více než 10 let. Vyznáváme otevřenou, férovou spolupráci, ve které jsme našim klientům skutečným partnerem.
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem „Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy One, a.s.“, ke stažení zde.